vrijdag 18 november 2011

NOOITMEERMAANDAG op ONDERNEEM'T

... en dan sta je met je bedrijf op de portal. NOOITMEERMAANDAG ONDERNEEM'T ! Die leuke nieuwe site, waar steeds meer bedrijven online aan het netwerken zijn. Blij zie je alle mailtjes die binnen stromen. Elk mailtje een nieuwe vriend, nou ja vriend, misschien zou het gewoon relatie moeten heten :-). Je wilt NOOITMEERMAANDAG zo mooi mogelijk presenteren, dus pak je nog wat aan, je doet een paar updates, verandert een paar foto's en ojaaa dat nieuwe filmpje moet er ook nog bij, en dan DOET NIETS HET MEER!!!!! geen enkel linkje dat nog werkt, geen beweging meer in te krijgen :-( Je belt in paniek met het bedrijf dat je site bouwde en legt nog net niet snikkend uit hoe belangrijk het is dat juist nu op dit moment met zoveel nieuwe bezoekers alles het toch echt moet doen. Een sussende stem legt uit dat het wel goed komt, maar VANDAAG NIET!!! Wat ik ook doe, smeken, boos worden, ja ik gooi zelfs nog even mn charmes in de strijd. Het mag niet baten. Moedeloos pruttel ik nog wat en langzaam dringt het besef tot mij door dat er pas maandag iets aan de site wordt gedaan en dat alle kijkers die we voor dit weekend naar onze site hebben gelokt er geen snars wijzer van zullen worden.
Ik kan nu 2 dingen doen.
Mezelf de rest van het weekend voor mn kop slaan, mezelf inprenten dat ik beter met mn tengels van de toetsen af kan blijven en dat ik het nooooit zal leren en dan zondag ofzoo die helse machine het raam uit?
Of gewoon uit met dat ding, in bad gaan liggen, de logeerkamer in orde gaan maken voor mn gasten die vanmiddag aankomen, een lekker recept ergens vandaan plukken en genieten.
Dat laatste lijkt me wel wat.

...en dan vanavond mn baljurk uit de kast en lekker dansen op het leukste feestje van mijn stad.

1 opmerking:

  1. Geniet van het weekend en plaats gewoon weer een twitterlinkje als de boel weer draait!

    BeantwoordenVerwijderen