dinsdag 8 november 2011

SHORT-WORKS De schildervierdaagse

 

SHORT-WORKS De schildervierdaagse Intensieve begeleiding in creatief proces in monument Gerrit van Houten-huis Groningen.



Wil jij 4 dagen lang intensief begeleid worden in een creatief proces?
Van Maandag tot en met donderdag werken aan het schilderij dat je al zo lang had willen maken?

Short-Works biedt je nu die kans.
Ik kan je leren om in 4 dagen een compleet schilderij te maken.
We doen dat van maandag tot en met donderdag van 10.00 tot 16.00 u.
Met een lunch tussen 12.00u en 13.00u.
Dag 1.
We beginnen met een degelijke voorstudie. (houtskool)
Dag 2.
Materiaalkennis (acryl), de onderschildering en de start van het schilderij dat je altijd al wilde maken.
Dag 3-4.
We gaan samen de diepte in met dat kunstwerk van jou. Ik deel al mijn kennis en kunde, tips en trucs met je.

Als professioneel kunstenaar werk ik sinds 15 jaar aan opdrachten en geef ik les. Mijn technieken heb ik een aantal jaren verfijnd aan de klassieke academie voor schilderkunst in Groningen.
Ik wil in deze short-works minimaal 5 en maximaal 7 personen begeleiden.
Ik heb voor deze werkwijze de naam "SHORT-WORKS" bedacht, zomaar eens iets anders dan workshops.

Voor deze short-work betaal je € 250 euro pp inclusief materiaal en lunch.
De short-work start op 28 november en duurt t/m 1 december 2011

Durf jij?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten